fredag 27. april 2012

Uffameg - jeg er nå litt teit, forferdelig lite å se på i denne bloggen !!!

MEN jeg blir litt varmere i trøya av å kikke innom alle dokker andre :-) Og da vil æ jo være lamme i konkurransan dokkers :-D :-D :-D Okodokko <3<3<3

Håper og tror at det skal bli saker og ting her hos meg også - Jeg er VELDIG kreativ <3<3<3 MEN hopper ikke nødvendigvis på dette om at "alt" skal være chabby og hvitt... Flotte greier det - men er veldig meg selv jeg !!! *hehehe*

Opptatt av samfunn og kultur også... Som "privatist" ;-) Aldri så lite politikk også, men overhodet ikke aktiv på noe av dette - men mener mye om mangt og hater urettferdighet !!! ALLE skal ha en plass i samfunnet <3<3<3

MÅ jo få med at jeg EEEEEEEEEEEEEEELSKER å gå turer !!! Fjellet om sommeren :-) Helst høye og skumle tinder her i nord <3<3<3 For en opprinnelig vestlending er det levvva livet :-D

Glømte ta det med: Synger mye mer enn i dusjen !!! Liker best musicals <3<3<3 Jepp !!!

HALLO !!! til meg selv :-) Er jo som seg hør og bør i en blogg uten bilder og "sånnederting" veldig glad i å skrive <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar