fredag 13. juli 2012

Det har ikke gått fort i svingene her hos meg - har vært så opptatt med viktige saker i livet... Men jeg ser frem til å ordne bloggen slik at den blir aktuell å kikke innom for folk i blogglandia :-)

Bloggen min er absolutt ikke bare ment for å være med i konkurranser, men nå har jeg iallfall fått god øvelse i å lage innlegg og diverse ved å være med i konkurranser. Jeg får det nok til videre bare jeg setter meg mer inn i saker og ting (bruker få til det jeg vil - etterhvert iallfall) !!!


Vi snakkes :-) Om ikke mindre så får jeg vel snakke med veggen her inne da !!!!!!!!! *hehe*


Forresten så har jeg ikke funnet ut hvordan jeg sletter de innleggene jeg har linket - foruten øvrige kommentarer da, så de give away som er gått ut på dato får bare være her inntil videre !!!

1 kommentar: