torsdag 31. mai 2012

http://husetvedfjorden.blogspot.com/2012/05/give-away.html

7 kommentarer:

  1. Ønsker deg lykke til med bloggingen!

    En liten oppmerksomhet til deg på bloggen min nå! :)

    Ha en nydelig helg og uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det var veldig hyggelig :-) Så fint at man tenker på oss bittesmå også <3 Dette blir det jo selvtillit av !!! Jeg skal ordne det som følger med det der snart - har bare ikke vært online siste uke, sånn ca :-D

    SvarSlett
  3. Heisann :)
    Du har vunnet min give away. Fint om du kan sende meg adressen din på mail så jeg får sendt deg premien :)

    klem Jane

    SvarSlett
  4. Tuuuuuuuuuuuuusen takk !!! Da har jeg sendt deg min adresse :-) Jeg har vært litt offline den siste tida pga mye hagearbeid, men da blir det dog mer bilder å legge ut etterhvert... ;-) Fin dag til alle <3

    SvarSlett
  5. Hei. Jeg kan ikke se å ha mottatt noen mail fra deg. Kan du sende meg adressen på nytt? Send den på pantonejane@gmail.com så skal jeg få sendt deg premien så fort som mulig :)

    SvarSlett
  6. Heia. Sier du det? Men da skal jeg sende den fra en annen mail konto - pussig, jeg sendte den nå i ettermiddag... Sjekk en gang til da - bare så jeg vet :-)

    SvarSlett
  7. Å kor kjekt da !!! Fikk premien i dag :-) Tøff og designer aktig !!! Thank you very much. E så hyggelig m slik en overraskelse du <3

    SvarSlett