fredag 11. mai 2012

http://sukkertoyforoyet.blogspot.com/2012/05/cathrineholm-til-deg.html

2 kommentarer:

  1. Heihei :)
    Så koselig at du ville være med å kjempe om denne flotte bollen!!
    Den er jo rålekker!!
    Du spør om hvordan jeg har fått så mange til melde seg på gi-borten min? Ikke annet enn å legge ut gi-borten på bloggen min :)
    Jeg har rundet 2000 følgere, så har en go'gjeng med fans som støtter opp da vetdu :)

    KOSELIG at du vil følge meg videre, håper du vil trives hos meg :)

    SvarSlett
  2. Flink du er :-)

    Aner forresten ikke om kommentarene jeg legger til her viser seg for de jeg svarer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men pyttsann - skrive liker jeg <3<3<3

    Uansett er jeg forbauset over at du fikk så mange på din give away nesten med en gang den ble publisert :-D

    SvarSlett